Als onderdeel van een serie belangrijke nieuwe productlanceringen heeft Nissan Forklift de nieuwe 48 volt, AC TECH (wisselstroom) vierwielige TX4 Serie geintroduceerd. Dit nieuwe model is direct afgeleid van de zeer succesvolle driewiel TX Serie.

GEMEENSCHAPPELIJK PLATFORM
Het ontwerp van de heftruck is gebaseerd op het platform en ontwerpfilosofie van de driewiel TX Serie. Hierdoor kunnen klanten eenvoudig de driewielige TX Serie en de nieuwe TX4 Serie in een enkele vloot combineren.

Deze Nissan Forklift modellen bieden een zo groot mogelijke mate van uitwisselbaarheid wat betreft systemen aan boord, bestuurdersplatform, masten en onderdelen. Het onderhoudspersoneel en de bestuurders profiteren hiervan, en voor de eigenaren betekent het minder training en onderhoudskosten, evenals die altijd belangrijke flexibiliteit.

De nieuwe TX4 Serie worden verkrijgbaar in 3 modellen; 1.6 ton, 1.8 ton en 2.0 ton. De wielbasis is afkomstig van de langste versie van de driewielige TX Serie; 1410 mm.Net zoals bij het zustermodel is de TX4 Serie optioneel voorzien van een zijwaarts batterijwisselsysteem, wat het omwisselen van de accu simpel en veilig maakt. Gebruik van ingewikkelde en onveilige takelsystemen is niet nodig.

LIFT AC-TECH
Het volledig wisselstroomgevoede 48-volt systeem van de TX4, gecombineerd met Nissan’s AC TECH controller, biedt hoge performance- en efficiëntieniveaus, met aanzienlijk lagere gebruikskosten tijdens de levensduur. De controller houdt constant de status van de vorkheftruck in de gaten zoals de snelheid, de hoeveelheid lading en werking van de accu, en geeft dit aan de bestuurder door via een LCD-scherm.

Een 4-cijferig pincode-toegangssysteem voorkomt onbevoegd gebruik van de heftruck en kan worden gecombineerd met voorgeprogrammeerde parameters om de werking van de heftruck aan te passen aan de ervaring van de bestuurder of aan de vereisten van de te verplaatsen lading. Behalve individuele aanpassingen voor verschillende operationele instellingen, is het ook mogelijk de heftruck met vijf complete instellingsprofielen voor te programmeren, afgestemd op de eisen van elke afzonderlijke bestuurder en/of toepassing.

 

LIFT COMFORT
De TX4 is voorzien van een brede trede en veel beenruimte, voor een goede toegang tot de ruime cabine. Tegelijkertijd maken de verstelbare verende stoel en het verstelbare stuur het voor elke bestuurder mogelijk de ideale zitstand te bepalen.

Standaard hydraulische hendels zijn strategisch, rechts, naast de stoel geplaatst, de pedaal lay-out is van het “passagiersauto-type” om verwarring te voorkomen, en Fuzzy Logic Control versoepeld het accellereren, zodat de bestuurder zich op zijn taak kan concentreren. De heftruck mindert automatisch snelheid wanneer de tegenovergestelde rijrichting wordt ingeschakeld of wanneer de voet van het gaspedaal wordt gehaald.

De optionele VINGERTIP op de armleuning maakt gebruik van elektrohydraulische bedieningshendels, waardoor handelingen voor rijrichting, claxon en heffen eenvoudig worden gemaakt, door een enkele beweging met de vinger. Samen met het ergonomische ontwerp en de plaatsing van de armsteun, is de TX4 aangenaam om te besturen.

De TX4 heeft van de TX Serie, als standaard, één van de hoogste op de markt beschikbare hoofdbeschermers (2,11 m) meegekregen, waardoor de chauffeur genoeg hoofdruimte overhoudt, zelfs met een veiligheidshelm op. Voor laad- en ontlaadhandelingen op krappere plaatsen is er ook een optionele lagere hoofdbeschermers beschikbaar (1,98 m).

Er is tevens een door Nissan ontworpen RUIMZICHT cabine met een panoramisch zicht aan de voorkant en uitstekend zicht in alle overige richtingen.

She just wants to sleep. The plane lasted two hours later, waiting for the Cisco 210-260 Dumps luggage time dragged too long. The airport shuttle bus also missed the moment, the bus 70-410 dumps as early as an hour ago already drove away. So, they have to wait for a taxi now. She stood in the waiting line, slim body Cisco 210-260 Dumps due to 70-410 dumps the weight of the laptop tilted to one side. John talked about interest CISM Exam Dumps rates and new ideas for adjusting business partners, but she only thought of one thing it is Friday night at ten thirty, I want to wear pajamas, the United States and the United States to sleep. A Bestexamview yellow taxi Cisco 210-260 Dumps endless stream passing Cisco 210-260 Dumps her eyes. Bestexamview 70-410 dumps These cars are similar in color and shape, reminding her of insects. She remembered her when he was a child in Bestexamview the mountains. CISM Exam Dumps Cisco 210-260 Dumps Bestexamview When Examtestview she and her brother spotted a broken badger or kicked a red ant nest, she saw a large group of limbs and hands and feet wet wriggling on the ground. This chilling 70-410 dumps feeling made her shiver. A taxi speeding over, with a sharp brake sound abrupt halt. Tami Joan Kefas dragged forward. Driver press the trunk lock, but people did Bestexamview 70-410 dumps not move in the 70-410 dumps car. John was upset that they had to Cisco 210-260 Dumps get their luggage on board. He Bestexamview is used to having others help him with these things. Bestexamview Tami Joan does not matter. Until now, she occasionally will be surprised, I actually have a secretary, help her typing and file management. She threw the suitcase onto the car, closed the trunk lid, and got into the car. John followed Examtestview suit. He shut Examtestview the door heavily, wiping his fat cheeks and his bare forehead as hard as he had done with his luggage. First to East 72nd Street. John murmured to the driver through the bulkhead. Then go to Upper West Side, Tami Joan added. Block the Examtestview plexiglass partition between Bestexamview the front and rear seats covered with scratches, she Bestexamview could hardly see the driver. Taxi arrows rushed off the road and 70-410 dumps quickly ran up the highway CISM Exam Dumps to Manhattan. Look, John Cisco 210-260 Dumps said. Thats why people are everywhere today. He pointed to 70-410 dumps a billboard that read Welcome to the Cisco 210-260 Dumps United Nations Peace Conference.

He stood there for a long time. Tami Joan 70-410 dumps and John 70-410 dumps desperately retreated until they reached the other side Bestexamview of the door, holding two sweaty bodies tightly together. The drivers hand bent into the shape 70-410 dumps of a cup, blocking the lights shone on the street light, looked at them more carefully. Suddenly, a loud noise echoed in the air. Tameron could not help but constricted a while, Examtestview and CISM Exam Dumps John Cisco 210-260 Dumps made a short, screaming scream. Behind the driver, the air in the distance was filled with bright red and blue flame stripes instantly. Then again is a few roar and scream. The driver turns and looks Cisco 210-260 Dumps up, just to see a huge, CISM Exam Dumps orange-red cobweb over the city. It was a fireworks, and Tamie remembered the news read in the Cisco 210-260 Dumps newspaper. It is a gift from the host and the Secretary-General of the United Nations to the delegates attending the conference and welcomes them to this great city on Earth. The driver turned toward the taxi again. Pat soon, he Examtestview opened the door lock, slowly opened the door. 2 CISM Exam Dumps As Cisco 210-260 Dumps CISM Exam Dumps usual, 70-410 dumps the informant did not leave a name. Therefore, there is no other way to pour back into the past Cisco 210-260 Dumps Examtestview to understand Examtestview what Bestexamview the CISM Exam Dumps reporter said is a piece of open space. The headquarters Cisco 210-260 Dumps radio said He said it was on the 37th Street near Eleventh Street. Examtestview Those at the Notification Center never figured out where the exact location of the murder was. Although it is nine oclock in Bestexamview the morning, it has made people sweat more than hot. Emilia Shakes lay aside a tall grass thatch. She is conducting a search of light – a jargon of crime scene investigators – searching for suspicious objects with an S-shaped route. Nothing at all She looked down at the intercom on the dark blue uniform shirt. Cisco 210-260 Dumps Examtestview Patrolman 5885 calls Bestexamview Cisco 210-260 Dumps headquarters without any notice. Do you have any further news The dispatcher replied in a bumpy noise 5885, there is no more information about the scene of the crime at the moment, but one thing The informant said he hoped the victim was dead. Please say it again, headquarters. 70-410 dumps The Examtestview complainant said he hoped 70-410 dumps the victim was already dead. He said it would be best if so. Bestexamview Finished. Hopefully the victim Dead Shakes struggled across CISM Exam Dumps a broken barbed wire and began searching CISM Exam Dumps for another piece of open space. Still not found. She wants to leave. Just call 10-90, report that without any discovery, you can return to the Si Si area, it is her daily patrol CISM Exam Dumps area. Her knees hurt and she felt as if she had been roasted on a terrible August day. She just wanted Examtestview Examtestview to slip Examtestview to the Port Authority and get stuck with the Little Furrier CISM Exam Dumps there and come CISM Exam Dumps back to a large can CISM Exam Dumps of Arizona iced tea. Then, at eleven CISM Exam Dumps thirty – just two Examtestview hours now – she was able to clear CISM Exam Dumps the drawers in the south section of Midtown and go to the lower town for training. But she Bestexamview finally did not 70-410 dumps do this. She can not leave this briefing without answering the phone call. As she continued to move on, she walked along the hot sidewalk 70-410 dumps through the path between the two abandoned apartments and into Bestexamview another covered, planted area. She slid her slender forefinger down into her flat-top hat and scratched Examtestview it with irresistible restraints through layers of long, red hair on her head. In order to scratch more scalp, she simply faded her cap side, while crazy scratch. Sweat streaming down her forehead, itchy, so she fiercely blew a few brows.

LIFT VEILIGHEID
De vierwielige TX4 Serie is uitgerust met Nissan’s Nissan’s Risk Reduction system. Een Mastvergrendelingssysteem voorkomt automatisch dat de vorken omlaag gaan en dat de mast wordt gekanteld wanneer de bestuurder de stoel heeft verlaten.

Het systeem beperkt ook automatisch de rijsnelheid en de acceleratie wanneer de heftruck van richting veranderd en het vermindert de heffingssnelheid tijdens het rijden.

Als het gaspedaal wordt losgelaten wanneer de heftruck op een helling staat, zorgt een Anti-rollbacksysteem er voor dat de heftruck enkel langzaam achteruit kan rijden, terwijl de handrem een slot heeft om onbedoeld vrijgeven te voorkomen. Overige veiligheidskenmerken zijn de waarschuwingszoemers voor zowel de handrem als voor de veiligheidsgordel.

LIFT EFFICIENCY
Volgens Nissan is het bereiken van optimale efficiëntie met de TX4 Serie een combinatie geweest van twee essentiële factoren. Een goed ontwerp dat de bestuurder voorziet van het beste comfort en de minste inspanning vanaf het moment dat hij of zij instapt, alsmede de nieuwste technologie voor een veilige, optimale prestaties en een laag energieverbruik.

Voor maximale inzetbaarheid heeft Nissan verschillende regeneratieve functies aangebracht. Energie wordt teruggevoerd tijdens standaard handelingen, zoals het veranderen van rijrichting, vaartvermindering en het gebruik van de voetrem.

Overige energiebesparing wordt bereikt door middel van het hydraulische stuurbekrachtigingsysteem. Afhankelijk van de benodigde stuurkracht bepaald de AC TECH controller constant de exacte benodigde hoeveelheid te verbruiken energie en gaat de truck hierdoor zeer geruisloos te werk.

Een ander energiebesparend element is de Auto-Power Off schakelaar, die het accuverbruik vermindert door de heftruck uit te schakelen als deze niet wordt bediend gedurende een van te voren in te stellen tijdsduur.

De optionele OPTIVIEW (3V)-mast beschikt over een volledig vrije heffing. Met de twee volledig vrije hefcilinders aan de zijkant, zodat het zicht van de bestuurder onbelemmerd is. De bestuurder beweegt sneller en met meer precisie, zodat de productiviteit nog hoger wordt.

Onderhoudskosten worden verminderd dankzij het natte type remmen die, die volledig beschermt zijn tegen vocht en vuil. De TX4 Serie beschikt over een ingebouwde testmodule: een diagnostisch systeem dat voorzien is van ingebouwde zelftest en dialoog functies. Hierdoor kunnen storingen eenvoudig worden opgespoord en duurt het onderhoud korter.

0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *